Nominacje do Libster blog awards i Versatile Blogger Awards

 
 
 
Dziękuje bardzo za dominację do Versatile Blogger Award ,którą dała mi wikra:*z bloga Klik oraz
мą∂яα ιиα¢zє z bloga Klik ,Sweet Michelle z bloga Klik , AnubisOsiron z bloga Klik ,Stevie z bloga Klik i Wyraźnie inna z bloga Klik
Każdy Nominowany powinien:
  1. Podziękować nominującemu blogowi.
  2. Pokazać nagrodę na swoim blogu.
  3. Ujawnić 7 faktów dotyczących siebie.
  4. Nominować 10 blogów, które jego zdaniem na to zasługują.
  5. Poinformować o tym fakcie autorów.
7 faktów o mnie:

1. Nie znoszę cytryn.
2. Mam przypływ weny ,kiedy tylko spojrzę na drzewa w swoim ogrodzie.
3. Nadaje imiona moim kwiatom.
4.Kocham Spaghetti! <3
5. W tym roku urodził mi się mały kuzyn ,ma na imię Kacperek <3
6. Jestem w pierwszej gimnazjum.
7. Kończę szkołę dopiero pod koniec lipca.

Nominacja Od AnubisOsrion do  Libster Blog Awards

1. Masz jakieś zwierzę.? Jeśli tak to jakie.?

Mam kotka. :D

 2. Bez czego nie możesz się obejść.?

Bez muzyki i pisania bloga.

3. Jakiej muzyki słuchasz.?

Różnych wykonawców. Nie gustuje w stylach.

 4. Ulubiony serial/film.?


Mój ulubiony serial to Tajemnice Domu Anubisa i Pretty Little Liars

 5. Masz wybór: wygrać milion lub uratować najlepszego przyjaciela. Co wybierzesz.?

Wygrać Milion :D

 6. Dokończ zdanie: Najbardziej nie lubię...

Najbardziej nie lubię jak mi się mówi co mam robić.

 7. Dokończ zdanie: Kocham...

Kocham pisać!

 8. Masz rodzeństwo.?

Taa mam. Małego brata szatanka ;)
 9. Co lubisz robić w wolnym czasie.?


Słuchać muzyki i pisać bloga :D

 10. Najczęściej odwiedzana strona internetowa.?

Blogger i Facebook

 11. Ulubiony aktor/aktorka?

Jade Ramsey i Burkely Duffield.

Nominacja od Sweet Michelle.

1. Czy możesz powiedzieć o sobie, że jesteś największym fanem TDA?

Oczywiście!
2. Czy interesujesz się jakimś państwem?
 
Nieee
 
3. Lubisz jakiś konkretny rodzaj muzyki?
 
Nieee
 
4. Twoje hobby?
 
Jazda Konna
 
5. Ulubiona książka?
 
Zmierzch
 
6. Ulubiona para z TDA?
 
Peddie <333
 
7. Ulubiony przedmiot w szkole?
 
Muzyka! :D
8. Średnia na koniec roku 2012/2013?
 
U mnie w szkole nie ma średnich.
 
9. Jesteś od czegoś uzależniony?
 
Od komputera! :D
 
10. Masz drugie imię? Jeśli tak to podasz?
 
Nie mam :p
 
11. Ulubiony kolor?
 
Fiolet i Czerń :d
 
Nominacja od Wyraźnie Innej
 
1. Jakie imię ci się najbardziej podoba?
 
W sumie to Alison.
 
2. Ulubiona para TDA?
 
Peddie oczywiście!! <3
 
3. Ulubiony film?
 
Oprócz TDA i Pretty little liars kocham jeszcze Smakosza! <3 Czekam właśnie na 3 część.
 
4. Co robisz w wolnym czasie?
 
Jak już mówiłam bloguję najczęściej.
 
5. Gdybyś miała możliwość zwiedzenia jakiegoś państwa jakie państwo byś wybrała?
 
Hiszpanie!
 
6. Ulubiona piosenka?
 
Chris Brown - Without you
 
7. Jakiego przedmiotu w szkole najbardziej nienawidzisz?
 
Historii. Zawsze na niej usypiam.
 
8. Masz rodzeństwo?
 
Mam.
 
9. Ulubiona pora roku?
 
Lato.
 
10. Ulubiona postać w serialu ,który najbardziej lubisz.
 
Mam dwie ulubione postacie. Pat i Eddie z TDA <33
 
11. Ulubiony napój?
 
Coca - Cola Cherry
 
Nominacja Od Stevie:
 
1. Twoje hobby?
 
Jazda Konna.
 
2. Ulubiona książka?
 
Zmierzch.
 
3. Średnia na koniec roku 2012/2013?
 
Nie ma takiego czegoś w mojej szkole
 
4. Ulubiona para TdA?
 
Peddie <3
5. Ulubiona piosenka?
 
Chris Brown - Without you
 
6. Jeśli mieszkasz w Polsce to w jakim województwie? Jeśli za granicą to w jakim kraju?
 
Anglia <33
 
7. Gdzie jedziesz na wakacje?
 
Do Polski
 
8. Podoba ci się 3 sezon TdA? I nowe pary?
 
3 sezon ogólnie nie  tak samo jak Mabian i Walfie ,ale Jeroy jest Sweet<3
 
9. Ile masz lat?
 
Jestem chorą 13 latką :D
 
10. Masz zwierzę? Jeśli tak to jakie?
 
Mam Kotka
 
11. Co lubisz robić w wolnym czasie
 
Blogować.
 
Dziękuje bardzo za wszystkie nominację ,jestem zaszczycona nimi i zarazem zaskoczona ,że jest ich tak dużo.
 
Moje pytania to:
 
1. Lubisz szkołę?
2. Cieszysz się z wakacji?
3. Ulubiona piosenka?
4. Ulubiony aktor / aktorka
5. Ulubiony serial lub film
6. ulubiona postać w TDA?
7. Ulubiona para w TDA?
8. Chciałabyś 4 sezon TDA?
9. Jak się czujesz ,kiedy TDA się skończyło?
10. ile masz lat?
 
Nominację:
 
 
Przepraszam tych ,których blogów tutaj nie ma ,ale mogłam nominować tylko 10 ,gdybym mogła nominowałabym wszystkie ,bo wszystkie są wspaniałe i wszystkie kocham.
Jeszcze raz dziękuje za wszystkie nominacje
 
Patricia Miller

6 komentarzy:

  1. Twój blog został przeze mnie nominowany do Libster Blog Awards i do Versatile Blogger Award

    OdpowiedzUsuń
  2. Twój blog został nominowany do Versatile Blogger Award i Libster blogs Award . Szczegóły na moim blogu http://psychosocial-psychospoleczni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję za nominację.Twój blog został nominowany do Versatile Blogger Award.Szczegóły n a moim blogu http://theyshouldbetogether.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Twój blog został nominowany do Libster blogs Award oraz Versatile Blogger Award.Szczegółny ma moim blogu Scenariusze Sibuna!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nominowałam Cię do Libster blog Awards i Versatile Blogger Awards. Więcej informacji na : loveinhouseofanubis.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń

"Mówi się ,że potrzebna jest tylko jedna godzina by kogoś poznać ,jeden dzień by go polubić ,tydzień by się zakochać ,ale później wieczność by zapomnieć..."