♥ Rozdział 29 ♥ "Proszę to są bilety."

**Eddie**

- Proszę to są bilety. - Powiedział Mason następnego dnia ,kiedy wtargnął do mojego pokoju z biletami w ręku.
- Trzymaj je. - Wymamrotałem w poduszkę.Jeszcze spałem.Nie było widać?
- Dalej wstawaj Eddie.
- Jest jeszcze wcześnie.
- Jest 13! - Krzyknął.
Na chwilę się podniosłem.
- Za wcześnie. - Powiedziałem  i opadłem spowrotem na poduszki.
Westchnął.
- Idę po siły wyższe.
- Jakie siły? - Spytałem ,ale się ulotnił.Nareszcie spokój.Wtuliłem się w poduszkę i zamknąłem oczy.
Powoli odpływałem ,ale ktoś mi przerwał.Poczułem jak ktoś się bawi moimi włosami ,ale ignorowałem to ,bo było to całkiem przyjemne mimo ,że tego nie lubiłem.
- Eddie wstawaj. - Powiedziała przymilnie osoba do mojego ucha.No tak siła wyższa jak to ujął Mason to Patricia ,ale nawet ona nie ma takiej siły ,żeby mnie zwalić teraz z łóżka.Jeszcze się nie wyspałem.
- Nie. - Powiedziałem krótko i znów spróbowałem zasnąć ,ale znowu mi przerwano.Tym razem Patricia zaczęła mnie całować po policzku ,a później w stronę moich ust.To sprawiło ,że już nie chciało mi się spać.Ale ,kiedy nasze usta się złączyły chyba wyczuła ,że już nie śpię ,bo się odsunęła i uśmiechnęła.
- Oo obudziłeś się. 
- Jak mnie tak będziesz budzić codziennie to będę wstawał.
- Pomyśle o tym.Wstajesz?
- A mam inne wyjście?
- Tak.Możesz zostać w łóżku i zostać wyłaskotany. - Powiedziała.Wiedziała ,że nie znoszę jak mnie ktoś łaskocze.
- Już wstaje ,wstaje. - Powiedziałem i podniosłem się z łóżka z moją słynną miną zbitego szczeniaczka.Patricia patrzyła na mnie rozbawiona. - Pozwól ,że pójdę do łazienki.
- Ja idę do salonu. - Powiedziała i wyszła.Ja poszedłem do łazienki.
No ,że też się nie dadzą wyspać człowiekowi.Ugh!
Ubrałem się ,umyłem zęby i ułożyłem sobie włosy w moją ulubioną fryzurę i poszedłem do salonu.Ale ,kiedy wszedłem na chwilę się zatrzymałem.O nie!

KONIEC! CDN......Hahahaha.

Patricia Miller

15 komentarzy:

  1. świetnie zresztą jak zawsze

    OdpowiedzUsuń
  2. Dalej, proszę .. ZAwsze musisz kończyć w takich fajnych momętach : ) *.*

    Zapraszam do mnie ^.^
    http://psychosocial-psychospoleczni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Dodaj jeszcze jeden plissssssssss :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne Dodaj dzisiaj jeszcze jeden BŁAGAM!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialne!Dodaj szybko next'a,bo ja tu zaraz z ciekawości umrę!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Suupeeer !!! :D
    Czekam na next ciekawość mnie zżera.. :P

    OdpowiedzUsuń
  7. kiedy next :D ? + jedno z najsłodszych twoich opowiadań <3 !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. najsłodszych? tutaj nie ma nic słodkiego hehe

      Usuń
    2. jest :D ( to jak go budzi ) :P

      Usuń
  8. Świetne. Zapraszam di siebie

    OdpowiedzUsuń
  9. Wiem ,że lubisz też długo spać, stąd pomysł tego opowiadania, tak myślę, może się mylę,,,,, ale pobudka słodka ..ho ho/BB

    OdpowiedzUsuń
  10. KOcham ale dlaczego w takim momencie ?

    OdpowiedzUsuń
  11. super jedna z s0łodkich secen

    OdpowiedzUsuń

"Mówi się ,że potrzebna jest tylko jedna godzina by kogoś poznać ,jeden dzień by go polubić ,tydzień by się zakochać ,ale później wieczność by zapomnieć..."