♥ Rozdział 7 ♥ "Ktoś tu się zabujał."

**Eddie**

Kiedy usiadłem obok Patrici nawet na mnie nie spojrzała.
- Przepraszam. - Powiedziałem cicho i szczerze. Zaskoczyło ją to. Spojrzała na mnie niepewnie.
- Idź stąd . - Powiedziała i odwróciła wzrok. Nie rozumiałem, przed chwilą ją przeprosiłem ,a ona karze mi spadać.
- Daj. - Sięgnąłem po jej rękę.
- Nie, nie dotykaj mnie. - Cofnęła rękę.Nie miałem zamiaru dać za wygraną.Ponowiłem próbę i tym razem Patricia się nie sprzeciwiła. Zacząłem delikatnie masować jej rękę. Na początku się skrzywiła,chyba z bólu ,ale po chwili się rozluźniła.Było widać, że to maskowanie pomaga ,bo miała już zupełnie inny wyraz twarzy.
- Lepiej ? - Spytałem.
- Może troszeczkę. -Odpowiedziała i odeszła. Niemal się uśmiechnęła ale tylko niemal.


Przyglądałem się tym wszystkim parą, które tańczyły na parkiecie i zazdrościłem im.Też bym sobie tak potańczył z dziewczyną.Nie powiem miałem na to ochotę.Świdrowałem wzrokiem całą sale i zauważyłem, że Patricia mi się przygląda. Posłałem jej uśmiech,a ona spuściła wzrok i znowu po wstrzymywała się, żeby się nie uśmiechnąć. Uśmiechnąłem się jeszcze szerzej, żeby ją zachęcić do uśmiechu,bo nigdy jeszcze nie widziałem jak się uśmiecha. Tym razem odwróciła wzrok.
- Oj ,ktoś tu się zabujał . - Powiedział Jerome, który stał za mną.
- Co?
- Chodzi mi o Pat. - Wyjaśnił.
- O nie. - Teraz dopiero zajarzyłem - To ona kręci się koło mnie. - Skłamałem.
- Żartujesz?Patricia cię nie znosi. - Odezwał się Alfie, który towarzyszył Jeromowi. - Założę się, że nie zmusisz Patrici do jednego tańca.
- Mam wam pokazać? - W sumie to by mi to paskowało,bo bym miał motywacje, żeby się odważyć i poprosić Pat do tańca.
- Niech będzie tak ,jak ci się nie uda dasz Jeromowi resztę kasy z tego miesiąca,a jeśli ci się uda Jerome zatańczy Gangnam Style na scenie. - Podsumował Alfie.
- Zaraz co ? - Zdziwił się Jerome.Też sobie nie wyobrażałem go tańczącego.
-Pasuje ? - Spytał Alfie.
- Mi pasuje - Odezwałem się. - A tobie Jerome ?
-Niech będzie - Powiedział niechętnie.

Sorki że taki krótki postaram się napisać coś jeszcze niedługo.Podoba się wam?

Patricia Miller

3 komentarze:

  1. to jest napisane prawie wszystko jak w prawdziwym odcinku ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. zgadzam się z powyższym komenatrzem i to mi się nie podoba ....

    OdpowiedzUsuń
  3. sorry patrcio zgadzam się z maxem i łucją u góry

    OdpowiedzUsuń

"Mówi się ,że potrzebna jest tylko jedna godzina by kogoś poznać ,jeden dzień by go polubić ,tydzień by się zakochać ,ale później wieczność by zapomnieć..."